is standing next to me

Κοίτα μωρό μου, έφτασε ο καιρός. Εκείνα τα σαββατοκύριακα που περιμέναμε. Διαδρομές με τα πόδια. Να μαλώνουμε και να μου κάνεις έκπληξη. Μπύρες σε ταράτσες και βόλτες με καραβάκια. Να με γυρίζεις σπίτι μεθυσμένη και να παραπονιέσαι. Να λέω πράγματα που δεν πρέπει και να μη δίνεις σημασία. Να με εκνευρίζει που δεν δίνεις σημασία. Να πίνω αλκοόλ και εσύ όχι. Να αρρωσταίνω. Road trip με γέλιο, κλάμα, έρωτα. Συστάσεις άβολες.Να τρώω και να τρώω και να τρώω. Και να δακρύζω, όχι επειδή έτρωγα τόσο πολύ και να μουσκεύει το μπλουζάκι σου. Το πρώτο μας μπάνιο. Πολύ σινεμά, πολλή ρετσίνα. Παραλία Αρετσούς. Εξετάσεις. Πολλές εξετάσεις. Πήξαμε από εξετάσεις. Ισπανικά, Γερμανικά, Πανεπιστήμιο. Θέατρο. Να αγχώνεσαι για μένα. Να αγχώνομαι αν θα σ'αρέσει. Αστυνομικά σκηνικά. Πάλι καβγάδες. Αλλά πάλι αγάπη. Καλοκαιρινά σχέδια και εσύ να μου αγοράζεις παγωτό για να ηρεμήσω. Πάρτι από δω, πάρτι από εκεί. Να περνάμε όλη την μέρα στον καναπέ αλλά να μη βαριόμαστε. Να βλέπουμε ο,τι θρίλερ υπάρχει -αυτό πρέπει να διορθωθεί. Να με παίρνει ο ύπνος πάνω σου. Να με κοιτάζεις ενώ κοιμάμαι. Να ξυπνάω πάνω σου. Να ζεσταίνεσαι, να σκεπάζεσαι, να ξεσκεπάζεσαι. Να σου ζητάω συγγνώμη, να μου ζητάς συγγνώμη. Να κάνεις λάθος να κάνω κι εγώ. Να κάνεις σόου στο skype. Ακόμα γελάω μαζί σου. Να θέλω να έρχεσαι για ένα φιλί. Να πεισμώνω. Να ακούμε τις αναπνοές μας. Να ζηλεύω. Να μαλώνουμε όπως δεν έχει ξαναγίνει. Να με βλέπεις να κλαίω και να λιώνεις. Να με αγκαλιάζεις. Κοίτα μωρό μου, πέρασε ο καιρός. Εκείνα τα σαββατοκύριακα που περιμέναμε.
Εξάλλου θα έρθουν άλλες εικόνες.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

#8

6 κλήσεις

πιθανότητες