μεγάλες προσδοκίες

Περίμενα να μοιραστούμε τις ψάθες μας φέτος. Μήνες το σχεδίαζα. Καλά μη φανταστείς ήσυχα πράγματα. Καρπούζι, φιλιά, κεράσια, βατραχοπέδιλα, πατημασιές στην άμμο. Τον παλιατζή στις 10 το πρωί να μας ξυπνάει. Ιδρωμένους σε δανεικά ράντζα. Την αφορμή για το αντηλιακό, γιαούρτι για το κάψιμο, εβιάν στα μούτρα, πρόχειρες πίτσες σε τουριστικά εστιατόρια, ηλεκτρική μυγοσκοτώστρα. Να σου μιλάω για διηγήματα, να μου μαθαίνεις  τη μουσική σου. Να φοβάμαι  να ανοίξω τα μάτια στο νερό, να φοβάσαι να βγάλεις το μαγιό σου. Μπόρες απρόβλεπτες, λασπωμένα φλιπφλόπς, χορός στα νερά. Νύχτες με κεριά ή χωρίς. Όζες στα νύχια σου, μισοξυρισμένο το πόδι σου, λαδωμένα χέρια γιατί κάπου πρέπει να δοκιμάζω τα καλλυντικά μου. Αουτάν, τσιρίδες για τις ακρίδες, σφιχτές αγκαλιές. Να μ'ακούς να τραγουδάω να κλείνεις τα αυτιά σου, να πέφτω απ'το ποδήλατο, χρήματα να μην υπάρχουν, βενζίνη τέλος, ωτοστόπ σε περαστικούς. Την Δευτέρα την αγάπη μας βραστή. Την Τρίτη ψητή. Την Τετάρτη στα κάρβουνα. Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στο στρώμα μας. Άπλυτα ρούχα. Δεν χρειαζόμαστε ρούχα. Ταινίες, παγάκια στις μπλούζες, κλάμα για τις μέλισσες που μπλέκονται στα μαλλιά μου, γυαλιά μυωπίας, χαλασμένα ακουστικά στο άϊποντ, σκόρπια εισιτήρια κτελ στη βαλίτσα, τρίχες παντού.

-Μεγάλες προσδοκίες. Σχέδια θα μείνουν στο συρτάρι. Δεν θα τα φορτώσω μαζί μου γιατί θα με φάει αυτό το "αν". Να ήμουν η Εστέλλα και εσύ ο Φιν. Και ας πάρει χρόνο.-

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

#8

6 κλήσεις

πιθανότητες