το συνηθισμένο (μικρές ιστορίες αγάπης μέρος 5ο)

Ιστορίες αγάπης δεν υπάρχουν πια. Χάθηκαν μια μέρα και τη θέση τους πήραν αιμοβόρα ρακούν. Ή απλά μια στρώση αδιαφορίας που μακάρι να ήτανε ρακούν.

Να σου πω εγώ μια ιστορία αγάπης απ'αυτές τις σύντομες του παρόντος. Και του παρελθόντος. Δεν σε ρωτώ. Στο ανακοινώνω. Και αν θες φύγε. Συνηθισμένο πια. Δεν θα το πάρω προσωπικά στο υπόσχομαι. Είναι ιστορία δικιά μου. Δικιά σου. Αυτής που περνάει που λέει και ο Δεληβοριάς, του τύπου με τα λαχανικά στο τέλος της λαϊκής. Είναι η ιστορία της γειτόνισσας, του ταξιτζή της μιας ταρίφας, του πλουσιόπαιδου, της λουλουδούς. Είναι η ιστορία του φυλακισμένου και του ελεύθερου. Ψύχη τε και σώματι. Είναι Η ιστορία. Η συνηθισμένη ιστορία αγάπης. Αυτή που χωρίς αιτία μας κρύβουνε.

Έχουμε εφησυχαστεί στα χάππι έντινγκς. Προσαρμόστηκε το μυαλό μας σ'αυτή τη λογική. Κλισέ ή όχι. Γιατί κανένας δε λέει την αλήθεια. Τότε που αυτός υπόσχεται αλλά εξαφανίζεται. Είτε στο πρώτο είτε στο εκατοστό ραντεβού. Και μετά χάνεται και από προσώπου γης. Και τον συναντάς τυχαία. Ή δεν τον συναντάς ποτέ. Και αν τον δεις πάτε πάλι απ'την αρχή. Ή δεν γίνεται και τίποτα. Ή τότε που στέλνεις ένα μήνυμα. Λάθος σου. Μπορεί και σωστό. Δεν ξέρω, δεν το έχω αποφασίσει ακόμα. Μπορεί να είσαι τυχερή και να τον άγγιξες πολλές φορές. Υπάρχουν και οι άτυχες όμως.

Σου είπα εξ'αρχής οτι η ιστορία μου δεν έχει φύλο.

Τότε που αυτή υπόσχεται αλλά εξαφανίζεται. Είτε στο πρώτο είτε στο εκατοστό ραντεβού. Και μετά χάνεται και από προσώπου γης. Και την συναντάς τυχαία. Ή δεν την συναντάς ποτέ. Και αν την δεις πάτε πάλι απ'την αρχή. Ή δεν γίνεται και τίποτα. Ή τότε που στέλνεις ένα μήνυμα. Λάθος σου. Μπορεί και σωστό. Δεν ξέρω, δεν το έχω αποφασίσει ακόμα. Μπορεί να είσαι τυχερός και να την άγγιξες πολλές φορές. Υπάρχουν και οι άτυχοι όμως. 

Ας μιλήσει κάποιος γι'αυτές τις πρώτες ευκαιρίες που δεν δόθηκαν ποτέ. Λόγω φόβου, βλακείας, συγκυρίας γιατί εγώ δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω. Έτσι τελειώνει η ιστορία αγάπης μου. Αυτή ήταν. Η πιο συνηθισμένη. Η ιστορία αγάπης που κάποιος, κάτι, κάποτε δεν της επέτρεψε να αναπτυχθεί.

Και εμένα μου τη στέρησες αυτή την πρώτη ευκαιρία. Να δούμε ποιος θα βγει χαμένος στο τέλος. Ελπίζω και οι δυο.


via bedangel

Comments

Popular posts from this blog

#8

6 κλήσεις

πιθανότητες